Розпродаж стильного
одягу з Європи
+38 (067) 535-91-25

Пн-Пт з 9.00 до 18.00

искать в найденном
Расширенный поиск

Питання/Відповідь

1. Як швидко я отримаю замовлення?

Доставка товару з Європи займає від 4 до 20 днів. Точніші терміни можна дізнатися у менеджера, після оформлення замовлення.

2. Що робити, якщо товар мені не підійшов (за кольором/розміром/формою) чи просто не сподобався?

Ви можете повернути замовлений товар протягом 14 календарних днів (за винятком списку, зазначеного в розділі «Повернення»).

Для того, щоб повернути товар зателефонуйте нашому менеджеру, повідомте йому причину повернення. Менеджер повідомить, куди відправляти товар назад. Отримавши товар, наш співробітник перевірить його цілісність та належний стан, після чого Вам повернеться вартість товару (за винятком доставки по Україні). За попереднім узгодженням кошти будуть переведені на Вашу картку або зараховані на бонусний рахунок в «Особистому кабінеті». Подробиці читайте у розділі «Повернення».

*Вартість зворотної доставки товару по Україні (повернення) оплачує покупець.

3. Мені повідомили, що одного із замовлених мною товарів не буде, а замовлення вже сплачено. Що робити?

Іноді, через великі знижки, товари на європейських сайтах швидко розкуповуються, і ми не встигаємо викупити необхідні позиції в повному обсязі. Також трапляється, що товар закінчується після оформлення замовлення. У таких випадках ми компенсуємо кошти (на картку або бонусний рахунок) за відсутній товар після того, як Ви успішно отримаєте посилку з рештою замовлення.

*Повернення коштів за товар здійснюється за фактом відсутності потрібної позиції у посилці.

4. Чи можу я відстежити місцезнаходження мого замовлення?

Поточний статус посилки можна перевірити в «Особистому кабінеті». Під час оформлення замовлення на нашому сайті логін та пароль від кабінету прийдуть на Вашу електронну скриньку автоматично. Після прибуття замовлення на Україну Ви отримаєте SMS повідомлення з номером накладної «УкрПошти» або «Нової пошти», за якою можна буде забрати посилку зі складу.

5. Які терміни доставки у святкові та передсвяткові дні?

У зв'язку з масовими розпродажами до Чорної п'ятниці, Нового року та Різдва, з середини листопада по середину січня кількість посилок, що отримуються і надсилаються, значно збільшується. Це призводить до того, що європейські та українські компанії-перевізники працюють у режимі сильної завантаженості, через які замовлення можуть приходити із запізненням у 5-10 днів.

6. Чи можу я робити покупки у вашому інтернет-магазині без реєстрації?

Реєстрація здійснюється автоматично, при оформленні замовлення на нашому сайті. Логін та пароль від свого «Особистого кабінету» надходять у листі на Ваш e-mail.

7. Як швидко я зможу отримати інформацію про моє замовлення?

Замовлення обробляється протягом 1 робочого дня. Перевірити інформацію про поточний статус замовлення Ви можете в будь-який час, зайшовши в «Особистий кабінет».

8. Я можу відмовитись від зробленого замовлення? Якщо так, то протягом якого часу?

Ви можете відмовитись від замовлення в будь-який час, до перерахування грошей на наш рахунок. Для цього Вам потрібно зателефонувати нам за вказаними номерами (подивитися) або написати на електронну пошту.

Якщо товар не оплачується протягом 5 днів, замовлення скасовується автоматично.

9. В якій валюті оплачується товар

На даний момент ми приймаємо оплату тільки в національній валюті – UAH (українська гривня).

10. Чи можливе зберігання мого замовлення після прибуття у Вас? Якщо я протягом тижня робитиму кілька замовлень, чи можливо об'єднати їх в одну доставку?

Без проблем! Ваші замовлення можуть зберігатись протягом одного місяця на нашому офіс-складі в Україні. Якщо Вам потрібні триваліші терміни зберігання, це можна обговорити з нашим менеджером в індивідуальному порядку.

Щодо об'єднання кількох замовлень в одну доставку – це можливо.

11. Як я можу змінити адресу доставки?

Ви можете зробити це по телефону або написавши нам на електронну пошту. Крім того, не забудьте уважно перевірити правильність Вашого номера телефону та e-mail – вони повинні збігатися з тими, які Ви зазначили під час оформлення замовлення.

12. Як відбувається доставка Україною?

Доставка здійснюється двома службами доставки – «Новою поштою» або «УкрПоштою».

*Адреси відділень у різних містах України можна подивитися на їх офіційних сайтах.

За погодженням з адміністрацією можливе відправлення замовлення іншим перевізником або самовивіз із нашого складу.

Задайте своє питання
X
Вхід в особистий кабінет
X
Зателефонувати Вам?
X
X