Пн-Пт з 9.00 до 18.00
Ми постаралися зробити процес замовлення, а також умови оплати та доставки покупки через наш сервіс максимально зручними та простими для Вас!
Після додавання обраного товару до кошика, Ви заповнюєте заявку, вносячи до неї свою контактну інформацію, а також коментарі до замовлення.
Протягом 1 робочого дня наш менеджер, прийнявши та опрацювавши заявку, зв'яжеться з Вами для уточнення нюансів замовлення.
Прийом замовлення та викуп товару в Англії здійснюється за передоплатою, яка становить 200 гривень. Після прибуття товару на наш склад в Україні зв'яжеться менеджер для підтвердження способу доставки. За бажанням покупця ми надсилаємо замовлення «Новою Поштою» або «УкрПоштою».
Зверніть увагу!
Міжнародні транспортні витрати за кордоном ми беремо на себе.
Доставка по Україні оплачується згідно з тарифами компанії-перевізника після того, як Ваше замовлення прибуло.
У середньому пересилання товару з Європи займає від 4 до 20 календарних днів. Більш детальну інформацію про терміни доставки можна отримати у нашого менеджера після підтвердження замовлення.
Статус своєї посилки Ви зможете перевіряти в особистому кабінеті на «Euro-sale». Логін та пароль прийдуть на Вашу електронну пошту автоматично, при оформленні замовлення.
Після прибуття замовлення на Україну, на Ваш мобільний номер, вказаний у заявці, ми надішлемо повідомлення з номером декларації Нової Пошти або УкрПошти. За його допомогою Ви зможете відстежувати місцезнаходження посилки, а потім отримати замовлення у своєму місті.
Доставка по Україні, як правило, займає 1-3 дні, залежно від умов компанії-перевізника («Нова Пошта», «УкрПошта»).
*Детальнішу інформацію про терміни та умови доставки по Україні Ви можете отримати на офіційних сайтах компаній «УкрПошта» та «Нова Пошта».
За погодженням з адміністрацією Ви можете скористатися послугами інших перевізників або забрати товар самовивозом.
Зверніть увагу! Якщо замовлення сплачено заздалегідь, а вибраного товару не було в наявності, ми повернемо Ваші гроші на карту або у вигляді бонусів, переведених у «Особистий кабінет». Надалі Ви зможете використовувати їх для придбання товару через наш сервіс.
Якщо ви замовляли кілька одиниць (позицій) товару та однієї, або кількох, не виявилося у постачальника, гроші за відсутній товар ми перерахуємо на Вашу картку або зарахуємо у вигляді бонусів на баланс у «Особистий кабінет» після отримання посилки на складі «Нової Пошти» або «УкрПошти».